Thursday, November 11, 2010

Hari menipu sedunia

nak dapt dunia kene menipu?
Salam,

kebelangkangan ni citer2 tipu-menipu meletup walaupon slalu hidup dlm penipuan.. dlm politik x yah citer hari2 ade je kes yg di uplod & donlodkan oleh macai2 politik... dunia artis memang kompom...utk musin kali ini memang menarik ...uissh bior bebenor gua tak tau kes sebnor tp dh kecoh 1M... syok jugak klau follow kes selebreti menipu public ni hahaha... sumber dosa yg menguntungkn spesis ala2 sistem MLM kakaka...

gua dulu cita2 nk hias pangkal nama gua dgn DR ka IR ka DATO' ka..etc ka  tp tak dpt2 mungkin sebab cikgu gua dulu jenis degree pon beli kot, detswai gua bangang & ngarot je yg gua tau, hrpan terbantot hahaha....tak berkat ler tu dpt ilmu dr penipu atau gua ni memang kategori bangang  (jgn salahkn cikgu)... maklum ler hidup tak abis2 menipu jer hahaha... janji dgn tuhan nak sembah DIA giler2 tp bila terpancut ke dunia ni abih terlupa apa yg dijanjikn masa dlm perut dulu kakaka...dah la camtu pandai plak guna kalam wahyu utk tegakkn diri yg dah nk me-layu ni...hehehe

kalau dulu, asal barang jadi duit , tapi dpt sikit sgt... la ni asal bertitle bole bikin duit ... bukan skit beb! tp bjuta2 hanya dgn bertitle yg d sebutkn tadi je... luwang tengok la dgn title dato' je bole sembelih duit orang bukan sembelih duit lagi tapi dgn orang2nya sekali ....wawawa... kesian mangsa...

kalau tak pikir haram mau saje gua zahirkn impian gua dgn jualkn getah posmen sebagai gelang hikmah dgn buat 1 prototype sebagai sample kehebatannya... di negara ni x susah sbb ramai tokmoh yg bole mengkaizenkn mende tu... just bayar sekotak gudang garam dh cukup membuatkn jin2 bersarang kat situ utk beraksi semasa buat demo pd kastemer... pasaran? no hal, walaupon ramai mengaku maju & bijak tapi dlm bab2 mcm ni dewang still kuno, gua yakin & teramat yakin kalau jual RM10000 1 pc pon orang akan beli walaupon modalnya singgit 2 je...hahaha kalau dh kaya lpas tu bole la hiaskn nama gua dgn title2 yg gah yg bole dibeli dr mana2 pasar borong atau guna agen2 rasuah hahahaha....memang syok menipu kalau x kena la... btol tak?

kalau bole dicadangkn sambuatn bulan menipu 1M dgn1 slogan "x tipu bukan melayu, x kencing bukan cina , x  belit bukan india".kemudian  diberi anugerah kpd penipu yg berjaya heheh... hadiahnya apa? hahaha ... kasi sekor biawak utk gigit lidahnya depan public takpon seratus ular patuk  tubuhnya sampai biru & pd hari tuh diberi 1 cuti umum supaya 1M dpt menyaksikannya hahaha...

SS : hari2 menipu tuhan...adoiyaaa......kantoi...

1 comment:

ape yg ade dlm renungan.. meh! catitkn kat sini... tapi GUA tak bertanggung jawab ape yang korang catitkan kat sini...