Monday, November 8, 2010

Politik binatang

politik rimba = binatang
 Salam,

mase PRK gua ada tanya pd geng2 yg seusia yg idup zaman tecktonic ni ( alaa yg joget mcm kene karan tu laa..) parti mana yg luorang sokong? majoriti ckp " gua politik tak main ler...? then gua tanya gak geng yg ala2 skema skit , pon jwb yg sama gak...yg ditanya sumer islam ..eehhhmmm...kalau itu jwban majoriti remaja cam gua maka kehancuran semakin menjelma pd gua...sbb otak gua pikir politik ada dlm islam klau tak minat atau tak main la politik maka serupa tak minat islam indirect freekick hancur la aqidah..adoiyaaa... kalau tak minat parti politik ok lagi , ini tak minat politik... apo la bentuk layout mase depan negara kita?yahudi mana yg ajar jd camni ha?

gua walau blom cukup umur tp bab politik ni memang minat beb!... pertama dpt blajar ilmu membelit... ke2 dpt lawak... ke3 dpt mengumpat... ke4 hahah luorang pikir sendiri la...persepsi islam bukan itu tujuannya kot...parti politik pada gua yeark..bueks...ngarut jer... tp kalau terpaksa , kene sokong jugak nk kata camner walau tak islamic tp itu jer yg ada sbgai mengenag tinggalan jasa penjajah...tak kenang nanti kebulur la pulak hehehe...

setelah gua hinggap pd byk blog spesis politik, seolah nampaknya negara gua bukan lagi dirancang oleh fulltime politician tp full time blogian... pemimpin terpaksa jg hati bloggers dr jg hati bini , nasib baik PM kite lebih sayang bini dr bloggers kalau idak abis bloggers jd pemangku rosak majlis rosak imej pemimpin islam... lagi2 bloggers mcm gua kalau memangku , meraban 1M hahaha....

cakap pasal parti politik ni memang best ler... bila menang syukuuuurnya sampai 6 harkat tembus langit ketujuh walaupon sedar berada dlm istidraj tapi buat2 sardin & muka tak malu dgn tuhan sbb meletakkan kalam bukan di landasan wahyu...macam syukur seorang artis melayu yg berbogel(supe x tutup aurat la tu..) menang anugerah, macam sial jer seolah-olah syukur dpt nyesatkn orang...yg kalah pulak meroyan , abih dicungkilnya... patut yg nak cungkil B4 ngundi , ni dh abih br nampak kalut tembak sape saja dgn mortal tp pd diri sendiri tembak jugak tp dgn pistol air je laa...kakaka hampeh...

utk menegakkn islamic state gua sangat2 yakin memang takan bole secara total selagi d duduk bawah punggung Lord REid setakat sikit2 tu bole la kot... mana mungkin tuhan nak izinkn sistemnya naik dr celah kangkang musuhnya...eeeeeii persepsi islamic tuh hancusss la yob!....gua yakin pejuang2 islam ni sedar tp buat2 bangang jer ... takpe pintu taubat sentiasa terbuka hahahaha.....

SS : bila agaknya nabi ISA as nak muncul ek?

3 comments:

  1. amboi.. merayap jer?
    naiklah motor ke.. kapalselam ke..
    apa apapun positifkan pekara baik baik

    ReplyDelete

ape yg ade dlm renungan.. meh! catitkn kat sini... tapi GUA tak bertanggung jawab ape yang korang catitkan kat sini...