Friday, October 15, 2010

Sembahan alaf baru ?

Salam,

thoghut no 1 ??
separuh akhir PM pusingan ke2 akan berlangsung, apakah akan ada yg syahid (?) dlm mempertahankn haq asobiyah kenegerian?toink..toink... harap2 takde la & kalau ade yg berkeinginan sedemikian di cadangkan agar tuan rumah adakn kaunter kat stadium untuk register nama bagi yg berdarah pahlawan ini utk syahid.. errr ...bukan syahid kat stadium tapi syahid di bumi GAZA PALESTIN.. hahaha.... ehhmm sungguh hebat darah bumiputra yg ngaku islam ini, sanggup menyerah nyawa utk sesuatu yg x pasti kebenarannya d sisi tuhan... x yah tanya sape yg memulakn perang yg nk ditanya, kenapa hampir setiap tahun ade kes yg sama?juga dari negeri yg sama?juga camner barang terlarang bole bawa masuk?tindakan?bla..bla...?  ehhhmm... bukan tugas gua nak pikir tapi kalau orang yg diberi amanah tak tau nak pikir baik letak jawatan biar gua yg hendle hahaha... gua akan buat tarian bogel sebelum game , masa rehat & lpas game... gua berani potoonnggg kuku kalau berlaku pergaduhan toink...toink... yang paling seronok bila kes2 camni berlaku tentula makluq ghaib yg digambarkn bertaring & berekor tu gembira, mesti guling dia gelak dr muka bumi hingga ke kerak bumi yg terakhir hahahaha... yg kedua sudah tentula puak zionis aka freemonson sebab dpt melonggarkn pegangan aqidah org islam akhirnya doa pon x manthop, memang itu pon matlamatnya... sekurang2nya dewang dh berjaya menghitamkn lagi seketul daging yg dh memng gelap selain dpt keuntungan wang yg berlipatkali ganda... awak apa yg dapat? puas?gembira?hahah yg pasti sikit sebanyak dpt dosa...yg bangang tetap balik kepada penyokong yg dr ape sudut pon gua nampak memang bangang kecuali menjana sesuatu dlm bentuk ekonomi tak kira la halal atau haram.... Ini sukan beb! nabi pon bersukan...ceh!! nak lepas diri suka-suka jual nama nabi... sama macam orang politik... errr  politik kepartian yg tak betol la....ok sebagai penyokong yg bijaksana macam gua sape nak bertaruh dgn gua ...?? sape juara piala malaysia musim ini?eee ...pertaruhan sistem kuno x main ler tapi sapekah pemain bola yg akan bkawin dgn artis lepas piala m'sia.... ada brani?... menjana ekonomi tu beb !!!! hahahaha.... jumud???.....buuuzsiiittt...

SS : kemanakah tmpt nk melepak lepas mati kalau sakratulmaut muka berkalor..ehhhmmm........

1 comment:

  1. X apa Ramadhan dah habis!!! Dah boleh buat sukahati???

    ReplyDelete

ape yg ade dlm renungan.. meh! catitkn kat sini... tapi GUA tak bertanggung jawab ape yang korang catitkan kat sini...